Pytania i odpowiedzi

Czy mogę kupić produkty na miejscu?

Tak, zapraszamy do Instytutu Pileckiego w Warszawie, budynek Intraco przy ul. Stawki 2 (Piętro 35).

Przed przyjściem prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237

 

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, po odbiór zapraszamy do naszej siedziby w Warszawie, budynek Intraco przy ul. Stawki 2 (Piętro 35).

W przypadku odbioru osobistego prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237

 

Czy do zamówionych towarów otrzymam fakturę VAT lub rachunek?

Do każdego zamówienia dodajemy paragon. Jest również możliwość przesłania faktury - prosimy o podanie takiej informacji w zamówieniu.

 

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak, instytucje, które potrzebują faktury z odroczonym terminem płatności prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237

 

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Tak. W celu zmiany zamówienia prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237

 

Jak długo muszę czekać na zamówiony towar?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Wszystkie zamówienia realizujemy w kolejnym dniu roboczym, dokładny czas realizacji zależy od wybranego sposobu dostawy.

 

Czy mogę zgłosić reklamację?

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia, że towar jest niepełnowartościowy, uszkodzony podczas transportu lub niezgodny z towarem zawartym w zamówieniu. Więcej informacji w zakładce: Zwroty i reklamacje

 

Kiedy najpóźniej mogę odesłać towar, jeśli chcę odstąpić od umowy?

Na odesłanie towaru jest 14 dni od daty odebrania zamówienia.

 

Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz, oczywiście, otrzymać zwrot pieniędzy?

Tak, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237

 

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na konto bankowe w przypadku zwrotu towaru?

Zwrot pieniędzy realizujemy do 14 dni od dnia otrzymania zwróconych produktów lub przekazaniu informacji o rezygnacji z zamówienia. 

 

W jaki sposób mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Najszybszym sposobem jest zalogowanie się na stronie sklepu i sprawdzenie w sekcji „Moje konto”. 

 

Wybrałem opcję płatności „przelew tradycyjny”. Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu?

Numer konta bankowego: 76 1130 1017 0019 9006 5420 0003 Bank BGK

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego

Foksal 17, 00-372 Warszawa

Dane do przelewu oraz instrukcja znajdują się na stronie: Formy płatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl