
Czy mogę kupić produkty na miejscu?
Tak, zapraszamy do Instytutu Pileckiego w Warszawie, budynek Intraco przy ul. Stawki 2 (Piętro 35).
Przed przyjściem prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, po odbiór zapraszamy do naszej siedziby w Warszawie, budynek Intraco przy ul. Stawki 2 (Piętro 35).
W przypadku odbioru osobistego prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237
Czy do zamówionych towarów otrzymam fakturę VAT lub rachunek?
Do każdego zamówienia dodajemy paragon. Jest również możliwość przesłania faktury - prosimy o podanie takiej informacji w zamówieniu.
Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?
Tak, instytucje, które potrzebują faktury z odroczonym terminem płatności prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237
Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Tak. W celu zmiany zamówienia prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237
Jak długo muszę czekać na zamówiony towar?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
Wszystkie zamówienia realizujemy w kolejnym dniu roboczym, dokładny czas realizacji zależy od wybranego sposobu dostawy.
Czy mogę zgłosić reklamację?
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia, że towar jest niepełnowartościowy, uszkodzony podczas transportu lub niezgodny z towarem zawartym w zamówieniu. Więcej informacji w zakładce: Zwroty i reklamacje
Kiedy najpóźniej mogę odesłać towar, jeśli chcę odstąpić od umowy?
Na odesłanie towaru jest 14 dni od daty odebrania zamówienia.
Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz, oczywiście, otrzymać zwrot pieniędzy?
Tak, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl, +48 538 626 237
Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na konto bankowe w przypadku zwrotu towaru?
Zwrot pieniędzy realizujemy do 14 dni od dnia otrzymania zwróconych produktów lub przekazaniu informacji o rezygnacji z zamówienia.
W jaki sposób mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Najszybszym sposobem jest zalogowanie się na stronie sklepu i sprawdzenie w sekcji „Moje konto”.
Wybrałem opcję płatności „przelew tradycyjny”. Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu?
Numer konta bankowego: 76 1130 1017 0019 9006 5420 0003 Bank BGK
Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego
Foksal 17, 00-372 Warszawa
Dane do przelewu oraz instrukcja znajdują się na stronie: Formy płatności.