Zamówienia realizowane są do 5 dni roboczych po opłaceniu zamówienia. W przypadku złożenia zamówienia w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny zamówienie jest rejestrowane jako złożone najbliższego dnia roboczego.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
Klienci sklepu internetowego sklepinstytutpileckiego.pl mogą wybrać jeden z 5 sposobów dostarczenia zamówionej przesyłki:
List ekonomiczny – koszt 7,00 zł – deklarowany czas realizacji dostawy 3-5 dni (do dwóch książek w paczce)
List priorytetowy – koszt 8,00 zł – deklarowany czas realizacji dostawy do 3 dni (do dwóch książek w paczce)
Paczka pocztowa – koszt 18,00 zł – deklarowany czas realizacji dostawy 2 dni
InPost Paczkomaty 24/7 – koszt 11,00 zł – czas realizacji dostawy 2 dni
Umożliwiamy bezpłatny odbiór osobisty w siedzibie Instytutu (budynek Intraco przy ul. Stawki 2 (Piętro 35), 00-193 Warszawa). Przed odbiorem prosimy o kontakt: sklep@instytutpileckiego.pl .
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.